دلت شماره چنده
تسنیم
درباره وبلاگ
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, :: 1:21 :: نويسنده : سید محمد حسین

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

s.kh
ساعت21:29---14 خرداد 1392
خودت هم وقت نمی کنی پاشو بیا تریبون!!!

دعوت نامه رسمی بفرسم؟

یکبار دیگه بیای بی نظر بدی می زنم توی مخت ها!!!
پاسخ:چشم


s.kh
ساعت22:04---13 خرداد 1392
بروزم می خوام فعالیت انتخاباتی رو استارت بزنم

منتظرتمپاسخ:باشه داداش منم وقت کنم میزارم


ali dorkalam
ساعت4:06---13 خرداد 1392
سلام سید وبلاگمو داشته باش داداش برات خوبه!
پاسخ:سلام داش علی وبلاگت کو؟


ye dune motafavet
ساعت13:21---12 خرداد 1392
3 دلم به دلش بنده اما دیگه بریدم

خوش بخت شه!
پاسخ:اگه قسمت هم باشید به هم میرسید هرچی تقدیره


s.kh
ساعت2:17---10 خرداد 1392
سید تفسیر موضوعی رو خوندی؟؟؟؟
خیلی زیاده ..
واقعا این استادا چی با خودشون فکر کردند؟؟
اصلا فکر می کنند با خودشون؟


s.kh
ساعت1:46---10 خرداد 1392
دل من شماره هفته فکر کنم!

البته بغیر از خانواده که خدا خودش دلو بسته به دلشون
پاسخ:آره طبق شناختی که ازت پیدا کردم همینه.منم هنوز قسمت نشده دل ببندم البته خدا رو شکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 3036
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

وصیت شهدا

ساعت فلش مذهبی